SAMBA - rychlost [DMA na disku s ALI chipsetem]

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Čtvrtek Červen 17 12:53:21 CEST 2004

V Čt, 17. 06. 2004 v 12:12, kocek.kvetoslav na vestizol.cz píše:

> Tak jsem prolezl BIOS a jedinne co jsem mohl nastavit byl
> PIO Mode 5. Bylo tam auto, protoze je to 80GB disk a
> BIOS zvladne 65535MB (nechal jsem tuhle velikost a PIO 5),
> ale nic. Asi budu teda muset vymenit zelezo. (zakl.desku)
> Tzn. preinstalovat system? Gentoo... Na tomhle 433 celeronu
> 100 let :-(

		Zdravím,
vy nemáte možnost v Biosu, u hadru zadat volbu LBA?
Teď to vypadá že tam máte možnost Large (XCHS).

Jinak ten PIO mod 5 je udávaná přenosová rychlost 22,4Mb/s.

				Tomáš Němec
P.S. Ten Flash Biosu je dost rozumný rozhodnutí, nic nezkazíte. :-)

Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
       Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!

                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.