WIFI A LINUX ROUTER

patrik.hora na ct.cz patrik.hora na ct.cz
Čtvrtek Červen 17 13:40:18 CEST 2004

> A to bude fakt router ?
> Neni to trochu luxus mit 160 GB SATA a 1G RAM na obycejne routovani ?
> Kdyz pocitam, ze normalni distro v routerove konfiguraci
> vam zabere tak 100-300MB na disku, co bude na tom zbytku ?

> Taky muzete pozit nejaky minidistro na floppy nebo na flash karte
> a disky nepotrebujete vubec. A ta pamet tam bude taky
> vicemene na ozdobu.

> Nebo to bude nejaky server, pro par set useru,
> ktery bude i mimochodem routovat ?

> Roman DAVID

Mel by to byt takovy stroj pro vsechno. ROUTER, FIREWALL, FTP....

Je to zacinajici projekt a bude tam cca 20 - 25 lidi pro sdileni netu a
mistni LAN.

Doufam ze postupen casu tam bude lidi vic. Ted máme jeden 2Mb tok.

Jak jsem napsal. TO PC je jako druhe u me doma s je na 2MB internetu. Na
kostel potrebuji dat nejaky AP s vsesmerovou antenou a linknout ho na tu
masinu. Pak uz se vesele vsichni pripoji na AP a hura na net:o)))

Idealni by bylo kdyby byl router primo u AP, ale je to technicky
nemozne.