SAMBA - rychlost

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Čtvrtek Červen 17 13:42:25 CEST 2004

V Čt, 17. 06. 2004 v 12:59, kocek.kvetoslav na vestizol.cz píše:

		Zdravím,
kvůli jednomu bloku o velikosti 512 B, to snad néé.

Máte problém definovat velikost hadru na 80GB, takže bych viděl
spíše problém mezi řadičem mainboardu a diskem, než v tom že by
jste měl měnit hadr. Jinak je spousta mainboardu které vám prove-
dou tzv. nízkoúrovňové formátování disku a tyto chyby opraví.

Jinak mám prográmky které provedou toto formátování i pomocí
software pod DOSem. No probléma, zatím jsem zachránil všechny
hadry co se ještě točí. :-)
> Znamena to, ze je chybny sektor 78148160?
> Jeste tohle... Dneska se dari. :-(

	Zkuste ještě jednou ten badblocks -sn  , nebo  -vn
ale nezapomeňte ten hadr odpojit ze systému. K tomu je dobrý
mít Danixe na cd, nebo Knoppixe na cd. Poku je to systémová část.

					Tomáš Němec

Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
       Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!

                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.