Fw: Posli dalej prosim: URGENT!!!!!!

Ing. Mário Šiška vyroba na spravodajnitra.sk
Čtvrtek Červen 17 16:40:49 CEST 2004

----- Original Message -----
From: Dag Bajtala
To: Zuzka Baliová ; Vlado Polák ; Roman Kramár ; Robo Končál ; Paťo Kopček ; Ondra Pracný ; Mišo Pinka ; Milan Mikulec ; Milan Chňapek ; Martin Halbrstat ; Martin Čaja ; Mário Šiška ; Marek Hrebinka ; kostihoj ; kefa ; Kamil Slíž ; Juraj Tomka ; Jozef Borodáč ; Janka Kopčeková ; Jan Laco ; Imo Jakab ; Honza Kuběnka ; Heňo Császár ; ferrero rocher ; Dušan Zabák ; Dianka Bajtalová ; cuker ; cilo ; Andrej Laššák ; Dano Illéš
Sent: Thursday, June 17, 2004 8:24 AM
Subject: Fw: Posli dalej prosim: URGENT!!!!!!

Subject: FW: Fw: Posli dalej prosim: URGENT!

  Dobry den, vazeni priatelia!
  Chcela by som Vas touto cestou poziadat o pomoc.
  Mam v rodine tazko choreho 3-rocneho chlapceka Adrianka,
  ma rakovinu. Na buduci tyzden ho caka tazka operacia a potrebuje krv.
  Ma krvnu skupinu B RH negativ. Odbery na meno Adrian Haba
  sa budu robit v nemocnici v Ruzinove v Bratislave na Transfuznej
  stanici denne, len treba ohlasit meno chlapceka. Kto sa tam nema
  ako dostat, zabezpecim Vam dopravu cez otca chlapceka.

  Moje t.c. 0905 82 37 59 alebo Peter Haba /otec chlapceka/ 0902 68 11 97.

  PROSIM, POMOZTE
  Dakujem. A.Kadlubova
  Ak nemate pozadovanu krvnu skupinu, aspon poslite tento
  mail co najvacsiemu poctu ludi, zvysime tym
  pravdepodobnost, ze sa darca najde.

  Dakujem

  http://www.eset.sk

http://www.eset.sk

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32

      ________ Information from NOD32 ________
      This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
      http://www.nod32.com

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.700 / Vírusová databáza: 457 - dátum vydania: 6.6.2004

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32
"This footnote also confirms that this email message has been swept by
InterScanMSS for the presence of computer viruses."

Tato poznamka je potvrdenim, ze tato elektronicka sprava bola prekontrolovana
InterScan MSS na pritomnost pocitacovych virusov.

__________ Informacia od NOD32 __________

http://www.eset.com

__________ Informacia od NOD32 __________

http://www.eset.com

__________ Informacia od NOD32 __________

http://www.eset.com

__________ Informacia od NOD32 __________

http://www.eset.com

"This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
the system manager.

This footnote also confirms that this email message has been swept by
InterScan MSS for the presence of computer viruses."

Tato elektronicka sprava a vsetky subory, ktore sa nou prenasaju,
su doverne a urcene vylucne adresatovi alebo objektu, ktoremu su adresovane.
Ak ste tuto elektronicku spravu prijali s chybami,
upovedomte o tom systemoveho manazera.