Slackware 9.1 a Hauppauge TV - no sound klasika

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka na st.com
Pátek Červen 18 08:45:15 CEST 2004

Zdravicko,

vcera jsem reinstaloval pocitac a zapomnel zazalohovat stare
/etc/modules.conf . Ted mi nejede zvuk na TV karte. Ja vim, do
fungujiciho systemu se nedupe, ale kdyz on to byl RedHat 6.2...

Muzete mi nekdo poslat options nastaveni pro tuhle karticku (typ 61344) ?

BTW:
1. Nedari se mi prijit na to, kde se natahuji moduly u Slackwaru.
modules.conf byl prazdny a kdyz tam neco dam, tak mi nepripada, ze se
options vezmou korektne. A bttv urcite v jadre neni, nabiha az pozdeji.

2. Funguje nekomu "xhost +" ? Mne na RH ano, ted ne...

Diky,

Vasek