Fw: Posli dalej prosim: URGENT!!!!!!

Michal Maga maga na mailbox.sk
Pátek Červen 18 09:41:22 CEST 2004

> Overil jste si, ze to neni HOAX? A pokud ano, maji rodice souhlas lekaru?
> Tohle je totiz dost divne, protoze existuji registry darcu vzacnych
> krevnich skupin a transfuzky samy volaji tem od kterych potrebuji krev
> (pokud je tohle vubec vzacna skupina, pravdepodobne ji ma kazdy 50, coz je
> fura lidi).

V tomto pripade to cistou nahodou hoax nebol a bolo to snad este i aktualne.
Ta ista poziadavka je i na verejne pristupnej databazke urgentnych pripadov a
uverejnene to bolo minuly tyzden, takze oddnes by som to pokladal za stare.

Inak samozrejme mas uplnu pravdu, posielat takyto retazovy mail narobi
podstatne viac skody ako uzitku... a kto to stale nechape, nech si zaradi do
povinneho citania www.hoax.cz a spravi i vytah do citatelskeho dennika ;-)

M.