tuhnuti vmware 4.5.1

Libor Nenad?l libor.nenadal na mail.muni.cz
Pátek Červen 18 09:49:09 CEST 2004

Dobry den,
mam Fedoru Core 2, cestvou instalaci, takze jadro 2.6.x, uspesne jsem
nainstaloval Vmware 4.5.1, do ktereho jsem nainstaloval Windows 200
SP4. Pridal jsem tam i vmware tools a normalne to fungovalo.
Druhy den kdyz jsem to zkusil pustit, vmware proste vytuhne, ani
nenaskoci takova ta bootovaci obrazovka. Jedine, co jsem menil je asi
jen pridani samby na host.
Co je mi ale divne, ze mi nejde proces s vmware zabit, ani signalem
-9. Muzete mi nekdo vysvetlit, jak to? Hlavne mi to vadi proto, ze pri
vypnuti pocitace se mi pak neodmontuji disky a kontrola 200GB
sifrovane partition trva docela dlouho. :-(

Dik za jakoukoli radu.
Libor