loadlin vesus qemm

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Pátek Červen 18 11:25:35 CEST 2004

pokial sa pamaetam, tak NC, ale skuor asi VC mal v sebe moznost zobrazit
rezidentne programy v pamaeti a niektore z nich umoznuje aj killnut. uspesne
som to pouzival pri vyvoji rezidentnych programov a na 90% som si isty, ze som
killoval aj QEMM alebo EMM386 a slo to. DOS bol verzia 6.nieco a VC a NC uz
neviem. na 80% islo o VC (volkov commander).

btw.: viem, ze sa estepouzival aj nejaky divny postup, ktory umoznoval nahrat do
pamaeti ovladac hornej pamaeti a aj ho odtial bezbolestne (bez restartu)
vyhodit. ale aky to bol postup a ci slo o QEMM si uz nepamaetam. skuste
google.

 g.