squid - shaping

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Pátek Červen 18 12:41:47 CEST 2004

sorry, ale nemam momentalne pristup k tomu pocitacu (az vecer, alebo zajtra),
takze sa pytam namiesto pozerania do cfg:

je standardne pri kompilacii zapnute DELAY_POOLS,alebo si mam radsej dopredu
stiahnut zdrojaky a pripravit sa na rekompilaciu?

 g.

btw.: skuor mi ide o filtrovanie cez target IP. potrebujem zadefinovat pre
"sluzobne" stranky vaecsiu prioritu ako pre "sukromne".