aktualizace kernelu

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pátek Červen 18 14:44:03 CEST 2004

Dobrý den,

na serveru zive.sk jsem našel tento článek:
http://www.zive.sk/h/Spravodajstvo/AR.asp?ARI=108937&CAI=2106

Píše se tam o bezpečnostní chybě, 20ti řádcích kódu v C a pádu Linuxu na
hubu. Jako mírně pokročilý a částečně poučený uživatel zcela záměrně
vynechávám dotaz o tom, zda je to pravda apod. V tom článku samozřejmě
chybí jakákoliv specifikace chyby, nebo odkaz na podrobnější zprávu o
chybě. Chci se proto zeptat, kde by se daly bližší informace najít. Na
serveru mám MDK 9.2 s jádrem 2.4.22-10 a nemám nejmenší tušení, jestli
ta chyba v něm je, nebo je opravená. Vím, že urpmi kernel neaktualizuje,
že je to potřeba udělat ručně.

Děkuji za zprávu,

--
Daniel Hrbac