Samba a hp lj 1005

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Červen 18 13:20:28 CEST 2004

> HP1115 která umí
> jsem s objemi
>
> POkud se pamatuju u te tiskarny je vyslovne napsano, ze ji
> neni mozne sdilet po siti. Je to proste GDI tiskarna pro
> domaci pouziti s WIndows.

Joj, manuál a papíry s Warningama čtu až naposled :), když to standartně
nejde.
Od jisté doby manuály k HP čtu jako první a dokonce se řídím barevnými
instruktážními návody pro debily. U HP zařízení jejich instalátorů se
není čemu divit! (týká se hlavně některých USB inkoustovek)
člověka těžko napadne, že obyč tiskárna jde dojebat - HP to dokázali
Bye Dejma