Jak napsat zpravu "strasilku"

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červen 19 02:36:10 CEST 2004

Kdyz obcas dostanu spam od nekoho, kdo uvede svou pravou adresu a ve spamu
take odkazuje na sve vlastni stranky, posilam jim "vyhruznou" zpravu
strasilku (od strasiti, strasidlo). Vetsinou jsou to nejake marketingove
firmy z USA a tam ted plati "antispamovy" zakon. Ja jim tam pisu, ze
porusuji zakon a ze kopii spamu posilam na FBI. Ovsem jeste vice bych je
postrasil, pokud by v headeru bylo neco jako
Cc: tips na fbi.gov

Tomu by snad verili, ale jde mi o to, jak takovou zpravu vytvorit, aniz by
se na tu adresu Cc odeslala. Chci tedy zfalsovat header, ale na rozdil od
spameru tam chci uvest neco navic ;-)
Jde to udelat nejak jinak, nez ze si napisu vlastni mailer?

--
Petr