postfix

Milan Ježek milan.jezek na atlas.cz
Sobota Červen 19 11:21:31 CEST 2004

To je rpávě ten problém. Já SQL používat nechci. Ale při spouštění
Psotfixu mi to vyhodilo tuto hlášku. Jediný odkaz, který jsem na SQL
našel je v souboru /etc/postfix/makedefs.out. Tam je :
# Do not edit -- this file documents how Postfix was built for your machine.
SYSTYPE    = LINUX2
AR    = ar
ARFL    = rv
RANLIB    = ranlib
SYSLIBS    = -L/usr/lib/mysql -lmysqlclient -lz \
 -lm -L/usr/lib -lsasl2 -L/usr/lib -L/usr/lib -lpcre -ldb -lnsl -lresolv
CC    = gcc $(WARN) -DHAS_MYSQL -I/usr/include/mysql -DUSE_SASL_AUTH \
 -I/usr/include/sasl -I/usr/include/db3 -DHAS_PCRE
OPT    = -O
DEBUG    = -g
AWK    = awk
STRCASE =
EXPORT    = AUXLIBS='-L/usr/lib/mysql -lmysqlclient -lz \
 -lm -L/usr/lib -lsasl2 -L/usr/lib -L/usr/lib -lpcre'
CCARGS='-DHAS_MYSQL -I/usr/include/mysql -DUSE_SASL_AUTH \
 -I/usr/include/sasl -I/usr/include/db3 -DHAS_PCRE ' OPT='-O' DEBUG='-g'
WARN    = -W -Wformat -Wimplicit -Wmissing-prototypes \
    -Wparentheses -Wstrict-prototypes -Wswitch -Wuninitialized \
    -Wunused

No a já se zatím v tom až tak nevyznám, abych si dovolil to nějak
opravit (koneckonců hlavně nevím jak). Proto jsem se obrátil do fóra.

 Mám Slackware 9.1.

Milan