postfix

Milan Ježek milan.jezek na atlas.cz
Sobota Červen 19 12:45:45 CEST 2004

Petr Sigut napsal(a):

>No jestli to tazatel stahnul z linuxpackages.net, tak tam je to
>zkompilovane s podporou MySQL. Staci si to zkompilovat rucne bez podpory
>MySQL.

Skutečně je to stažené z linuxpackages.net. Už jsem si i nainstaloval
MySQL, ale teď mi to řve na jiné knihovně (libsas12.so.2) a u té nevím,
co je zač (ještě jsem nic nezkoušel hledat).
Ale pomalu docházím k názoru, že si to opravdu budu muset zkompilovat
sám. Mám z toho ale trochu bojara, protože v této oblasti jsem zatím
ještě panic ( a taky na nic). No nic. Vše musí být jednou prvně.