OT: ATHLON64 vs. XEON

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Sobota Červen 19 14:37:23 CEST 2004

Cejvik wrote:

>Ahoj,
>ja mel pocit ze tahle konference je o Linuxu a ne o detailnim rozpisu HW,
>ktery pouzije 1% uzivatelu tehle konf.

Vy si myslite, ze jen 1% lidi v teto konferenci nekde nekomu spravuje
servery a premysli o jejich spolehlivosti a budoucich prechodech na
novejsi vyrobky? Ctu to tu asi mesic a pul a spis mi pripada, ze to je
obracene.

Me napriklad tahle debata zatracene zajima, protoze jen tezko nekde
ziskam (zadarmo) alespon zprostredkovane zkusenosti s hardwarem, ktery
jsem nikdy nevidel (i kdyz bych moc rad) a presto mam v brzke dobe
navrhnout ve firme nakup "neceho poradneho". Taky se rozhoduju, jestli
navrhnu koupit "znackovy Dell", rack, hw raid, apod... s podporou nebo
si budu budu stavet "hracky" z komponent, na kterych nebudu skudlit.

Krome toho, podle meho nazoru i debaty o HW jsou prinosne pro Linux! Ten
prece spolehlivy HW potrebuje ke svemu spolehlivemu fungovani. A
chcete-li nekoho o sobe presvedcit, nestaci byt jen o trochu lepsi nez
stavajici varianta...

Sorry, ale pro mne by tato debata oznacena OT ani byt nemusela.

Lidi, nechcete trochu omezit to vykrikovani o tom, co ten druhy dela
spatne, jak by se mel chovat lip a jindy jak je druhy blby? (Neberte to
prosim nikdo osobne, je to vseobecny pocit.) Takoveto zpravy jsou pro me
daleko otravnejsi a zdrzuji me vic nez spamy (ty poznam hned) i skutecna
ujeti od tematu (kde se ale muzu i neco priucit, protoze zivot neni jen
Linux a Linux souvisi s okolim!). Snad me chapete. Mym zamerem neni
vyvolat flamewar, reakce prosim soukrome, pokud to bude potreba, muzu to
sem pak shrnout (kdyz mi to udela dobre :))). Ale nepredpokladam, ze je
na me neco k diskusi. :-)

Dekuji za pozornost.

Za agenturu Bertikovy fazolky stokrat jinak
VM :-)