firefox 0.9 odmítá startovat

Petr Fadrný malignus na seznam.cz
Neděle Červen 20 12:24:25 CEST 2004

Dobrý den vespolek
Mám záhadný problém s novým Firefoxem 0.9 (na Suse 9.1 ftp ed.). Stáhnul jsem
si novou verzi (archiv, ne installer) a rozbalil (do /opt/firefox). Pokud se
ji pokusím spustit jako uživatel pak na mě vyskočí:

Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: XDM authorization key matches an existing client!

(firefox-bin:7142): Gtk-WARNING **: cannot open display:

a nic se neděje. Zajímavé je, že jako jiný uživatel, nebo root, aplikaci
normálně spustím a všechno funguje jak má. Nenapadá někoho v čem by mohl být
problém?
(možná je to evidentní ale já nejsem takový guru abych to poznal :-(

Za rady předem díky.
Petr Fadrný