Distribuce s imq?

stanislav.petr na glux.cz stanislav.petr na glux.cz
Neděle Červen 20 21:51:33 CEST 2004

Dne pá 11. června 2004 13:17 Dan Ohnesorg napsal(a):

> Obavam se, ze zadny distributor nebude mit odvahu to dat do distribuce.
> Dlouho nemelo imq zadneho spravce, ted se zase vyvoj ropadl na tri smery.
> Nepanuje shoda ani v tom, jestli patri pred nat nebo za nat, jestli ma byt
> v PREROUTINGu nebo INPUT.... je to takove syrove.

Dokonce na ctyri smery. Zacal jsem delat dalsi (jeho vyhodou je, ze se nemusi
patchovat karnel ale navesuje se prez iptables), takze se da prikazy make &&
make install dohrat za chodu k existujicimu kernelu).

V nejblizsi dobe to bude verejne pristupny... Zatim ale jen jadro 2.4.x na
2.6.x pracuju....