Slackware 9.1 a Hauppauge TV - castecne vyreseno

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka na st.com
Pondělí Červen 21 09:44:14 CEST 2004

Mnojo, profik, byl to hotplug :-) Ja to nakonec v sobotu nasel na jine
konfere.

Hauppauge ted uz chodi, msp3400 chtel option amsound=1.

Jenom jsem prisel na to, ze se nedostanu na USB stick. Natahnu
USB_STORAGE modul, zasunu - a nic. V dmesg nic, v messages nic. A mount
/dev/sda1 proste zarizeni nezna.

Kupodivu lspci najde vsechny USB radice (deska kt600) tak nevim. Vecer
zkusim jeste zapnout hotplug, ale nejsem si jisty ze to neco vyresi.
Chtelo by to nejakeho Slackwargurua...