Ativace zmen v logrotate.d

Norbert Volf volf na bata.cz
Pondělí Červen 21 14:17:04 CEST 2004

> ze jsem nemel v cronu zaznam na spousteni logrotate.
> Pak ale nechapu, proc se logrotate spusti pres crona rekneme jednou denne
> a v konfiguraku /etc/logrotate.d/squid se nastavuje opet zaznam o case pro provedeni.
Nevim jestli se nedomyslim spatne, ale myslite jako zaznam v kronu
skript /etc/cron.daily/logrotate?

> Jako napriklad weekly. Potreboval jsem nastavit na kazdou hodinu rotaci,
> ale hourly mi to nevzalo. Tak jsem nakopitoval pozadavek na spousteni logrotate demona
> do cron.hourly, tak uvidime.
To neznamena kdy se provadi rotace, ale jak casto se rotace provadi. Kdy
se provadi rotace zalezi na cronu. Pokud se logrotate spousti z
cron.daily nema parametr hourly smysl.

Upozornuju delam na Debianu, nevim presne jak je to v jinych
distribucich, ale predpokladal bych ze to bude podobne.

--
Norbert Volf
Bata a.s., it deparment