OT: VISI blacklist

David Hrbac hrbac.conf na seznam.cz
Úterý Červen 22 08:45:02 CEST 2004

>A urcite je e-mail odmitnut na zaklade tohoto kriteria? Nemate tam
treba nejake dalsi DSBL apod?

Vysvětlím ještě jednou situaci, klient se snaží poslat mail na určitého
adresáta a zpráva od něj se vrátí s hláškou:
<server.ingelectric.cz #5.5.0 smtp;550-host is blacklisted in in
http://relays.visi.com>

Od VISI jsem dostal odpověď, i když jsem ji nečekal :o), viz dole. Ale
je mi to divné protože SpamAssassin na našich serverech taktéž označuje
maily od nich jako RCVD_IN_VISI, ale projdou, protože dosáhnou hodnoty
cca 3,4. O žádné hodnotě TTL u VISI a SA nevím, že by se nastavovala...
Dík,
David

It was removed five days ago.  If you are continuing to get messages
flagged it is because people are not following the proper TTL times that
we have specified in the relays.visi.com DNS zone.

--
Kristofer Pettijohn
RSL