Nabidka zamestnani

stanislav.petr na glux.cz stanislav.petr na glux.cz
Úterý Červen 22 13:20:52 CEST 2004

Dne po 14. června 2004 06:14 jste napsal(a):
> Hledame pracovnika pro spravu linuxovych serveru. Prace na plny uvazek,
> plat dle tarifnich stupnic pro statni organizace.
>
> Pozadavky
> sprava OS linux, java, PHP, perl, alespon cast. mysql.
>
> Pohovory 23.6. UI Pod vodarenskou vezi 2, Praha 8

Schanim praci, prave v tomto oboru (do ted jsem delal spravce webhostingovych
serveru, spravu siti a serveru u klientu). Znam, Linux, PHP, Perl, MySQL,
FirebirdSQL (Interbase), ... Mam zkusenosti i s rozsahlejsim firewallingem,
dale s programovanim v Delphi a Assembleru (syntaxe Intel, Zilog a AT&T).

Neznam javu (ale rad se naucim). Mel by jste i v tomto pripade zjem, abych se
dostavil na pohovor?

--
Stanislav PETR
ICQ: 51846098