opak samby

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Červen 22 14:29:34 CEST 2004

V Út, 22. 06. 2004 v 14:06, Ivo Panacek píše:

> A tohle zrovna neumim: co je potreba mit nastaveno, aby
> "sam" prohledal sit ?

no prave ze jsem nic nedelal. V tom mi to prijde pomalu zazracne - u
gnome 2.4 jeste nic nefungovalo, a ted funguje samo vse. Vubec bych se
nedivil, kdyby ten Pocitac -> Sit nasel i NFS a dalsi podobne tvory, ale
nemam je tu, tak jen hadam. Kazdopadne je to elegantni.

> Jde mi o to prohledani. Sambu na te stanici nastavenou a
> spustenou mam. Worgroup v ni je stejna.

A ja tu sambu nastavenou nemam, ani spustenou ne. A presto mi to najde
veskere workgroupy, co tu v baraku jsou.

Petr