opak samby

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Červen 22 14:56:19 CEST 2004

Petr Stehlik napsal(a):

> Ne, spis jsem mel na mysli to, ze na desktopu se objevila ikona
> "Počítač" a kdyz ji otevru, tak to ukaze lokalni mount pointy a pak
> ikonu "Síť", a tu kdyz otevru, tak to normalne prohleda sit a nabidne,
> co tu mame. Cili konecne nevypadam jako exot, co mountuje kamaraduv
> sdileny adresar pres smbclient (abych vubec videl, co sdili) a smbmount
> :-)

taky se mi to zalibilo, mam ale problem. pro kazdy adresar mi to otevre
nove okno. A to je vec, ktera mne "strasne irituje". Uz dva dny hledam,
kde se da nastavit, aby adresare oteviral ve stejnem okne. A ve
woknousech to jde nastavit ... ;-)

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz