SSH_new in -lssl

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Červen 22 15:44:13 CEST 2004

Zdravim.
Uz par dni si lamem hlavu nad nasledovnym problemom.
Rozhodol som sa rozbehat freeradius s podporou TLS.
Za tymto ucelom som si skompiloval (./Configure linux-pentium, make, make
install) openssl-0.9.7d.
Ako nahle som ale pustil configure pre freeradius, kde som aj uviedol, ze
openssl veci ma hladat v /usr/local/ssl (include,lib), tak mi to vzdy
zahlasi "no" pri testovani $SUBJ. Na vsetko ostatne mi pri SSL testoch
(*.h, DH_new in -lcrypto) zahlasi yes. Tym padom mi to odmietne kompilovat
modul pre TLS.

Zaujimave je, ze pri openssl dodanom v RPM-ku mi freedius zbehne v pohode.
Tak som si pozrel spec subor toho openssl RPM-ka. Okrem toho, ze openssl
builduju bez podpory asi 3 algoritmov (dc5,idea,mdc2) skrz patenty a ze
to builduju ako shared a s podporou kerberosa som nic ine nenasiel.

Tak som to skusil skusil skompilovat s tymi istymi konfiguracnymi
parametrami, taktiez aj s inymi ale vzdy mi to skonci chybovou hlaskou
od gcc (napr.):

gcc -I../crypto -I.. -I../include /usr/kerberos/include -fPIC -DZLIB
-DOPENSSL_THREADS -D_REENTRANT -DDSO_DLFCN -DHAVE_DLFCN_H -DKRB5_MIT
-DOPENSSL_NO_EC -I/usr/kerberos/include -DL_ENDIAN -DTERMIO -O3
-fomit-frame-pointer -mcpu=pentium -Wall -DSHA1_ASM -DMD5_ASM -DRMD160_ASM
-c -o s2_meth.o s2_meth.c
gcc: cannot specify -o with -c or -S and multiple compilations
make[1]: *** [s2_meth.o] Error 1
make[1]: Leaving directory `/home/install/openssl-0.9.7d/ssl'

Neviem si s tym rady.

System mam RH9.0 2.4.20-31.9smp

Vdaka za kazdu radu.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2