OT: ATHLON64 vs. XEON

Erik Ilavsky erik.ilavsky na netcentrum.cz
Úterý Červen 22 19:15:59 CEST 2004

Zdravim,
No ono velmi zalezi na tom aky traffic ma cez to prechadzat.

Pri dostatocne malych paketoch:
co vydrzi:  2xXeon 2.6G(prepych staci 1x) 1G ram i7501vw2  2x i82546EB 2x bcm5700
(zapojene na 2x bond , roud-robinovany) po zbeznom vytunovani (conntrack , sietovice)
bez NAT -u to zvladne pri 1.9M spojeniach (obmedzenie RAM) 400Mb/s pri 140 Kpaketoch/s
pocet pravidiel cca 100,  CPU cca. 50% , ale da sa to
este mierne preoptimalizovat (vysi to na sietovkach) .

Samozrejme pokial chce cez to tahat iba filmy  :) nieje problem...

.
.
.

Erik
--
Odchozi zprava neobsahuje viry, protoze neni odesilana
ze systemu na bazi MS Windows. Zkontrolovano ocima.