gprs, usb->serial, eurotel, pevna IP

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Středa Červen 23 09:17:24 CEST 2004

V Út, 22. 06. 2004 v 19:19, psumpich na email.cz píše:
> Mam modem s gprs Siemens mc39i, pridelenou IP adresu, Ip adresu gatewaye,
> povolene gprs eurotelem (SIM karta je pouze pro gprs).

		Zdravím,
mám ten samý modem GPRS mc39i, i stejně napojený do notebooku s MDK 10
přes USB, a stejnou redukcí serial > usb . Spouštím připojení přes KPPP
kde - Modemové zařízení - /dev/usb/tts0
      Rychlost spojení - 115200

V přákazech modemu mám v inicializačních řetězcích -
1.Inicial. řetěz. - ATX3
2.Inicial. řetěz. - at+cgdcont=1,"IP","internet.t-mobile.cz"
(je to samozřejmě pro T.Mobile)

A běží to bez závad, hned na poprvé. :-)
Na www.t-mobile.cz mají napsány inicializační řetězce a vše
ostatní co je potřeba, mrkněte se k eurotelu na www.

						Tomáš Němec
P.S. Kterej ďábel vás přesvědčil aby jste šel do eurotelu ???
Jejich nabídka je o dost horší, finančně ale i ohledně stahování
dat.

Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
       Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!

                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.