opak samby

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Středa Červen 23 10:53:46 CEST 2004

diky za vsechna infa,
mam jeste dva dotazy.
kdyz je server za iptables venku, je potrreba krome portu 139 jeste
nejaky povolovat? ja myslim ze ne. potvrdi mi to nekdo?
druhy dotaz : potreboval bych v davce prenest na vzdaleny server prenest
soubor, ale z man smbclient jsem nejak nevycetl zda to jde. jde to a jak?
diky martik