gprs, usb->serial, eurotel, pevna IP

psumpich na email.cz psumpich na email.cz
Středa Červen 23 12:05:24 CEST 2004

Mylite se - nic jako "3D1" - v tom AT prikazu - pisu to co rikate - spravne formule, nekolikrat jsem to proveroval, moc by se mi hodilo zjistit aspon co mam zkoumat - je mozne ze by kabel byl spatny - jak to zjistit? Jak a kde zacit patrat? Pres dmesg, 10.tou konzoli, /var/log/ nic nenachazim.

P.

Nokia 3510i + handsfree zdarma za 989 Kč, Siemens A60 za 495 Kč - www.gsmobil.cz/email - exkluzivní nabídka pro uživatele serveru Email.cz!