jak zmenit banner u pop3, imap

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Červen 23 14:20:20 CEST 2004

On Wed, 23 Jun 2004, Kateřina Bubeníčková wrote:

> spustila jsem si na serveru nessus, ktery mi poradil zmenit bannery, aby
> nebylo mozno tak snadno urcit verzi programu poskytujicich sluzbu.

Pokud se nemate za co stydet (tj. nemate tam nejake historicke verze s
proflaklymi chybami), tak to skryvani neni treba, stejne se vetsinou da
pouzity software detekovat jinymi metodami.

> Mam inetd, ktery spousti imap a pop3 pres program tcpd. Asi jsem necetla
> ty spravne man stranky a spatne jsem se ptala googlu, ale nenasla jsem
> $subj. Muze mi nekdo pomoci, prosim?

Pokud si to dobre pamatuju, tak to je UW imap a pop3 a u tech to AFAIK
runtime konfigurovat nelze. Kazdopadne hledejte v dokumentaci k tem
demonum, inetd a tcpwrappers s tim nemaji moc co do cineni.

-- Honza Houstek