Sendmail - virtualni domeny

david_novy na lion.cz david_novy na lion.cz
Čtvrtek Červen 24 08:11:25 CEST 2004

Chtěl bych se zeptat, mam na síti sendmail a dřív fungoval jako
virtuální poštovní server pro více domén. Postupně se toto zrušilo, ale
někde ještě zbyly pozůstatky, ale nevím kde, neboť když chci třeba na
adresu nekdo na domena2.cz odeslat mail, vrací mi lokální server chybu, že
daný uživatel nebyl na serveru nalezen.

V mailertable jsem  záznam na tuto doménu odstranil, pomocí makemap hash
mailertable < mailertable jsem znovu vygeneroval databáze, ale hlášku to
píše pořád. Proved jsem i restart sendmailu. Nic nepomohlo, prosím, kde
by mohl být problém.