Přechod z járda 2.2.x na 2.4.x

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Červen 24 11:13:03 CEST 2004

On Thu, 24 Jun 2004, david_novy na lion.cz wrote:

> Chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti, narazil jsem v jedné firmě na
> počítač, kde je běžící RH s kernelem  2.2.x. Potřeboval bych tam
> přeložit 2.4.x, to neni problém, ale koukal jsem, že ve zdrojákách jádra
> je .config. Stačilo by nakopírovat tento soubor do zdrojáků 2.4.x a
> nejprve spustit make oldconfig? Bude nahrátí voleb ze starého jádra do
> nové ho takto fungovat?

No, hlavne budete ale asi muset pro spravnou funkcnost systemu
nainstalovat take utility, ktere jadro 2.4 vyzaduje...

Na to dejte pozor...

Jinak prechod 2.2 -> 2.4 je vcelku bezbolestny...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...