kgpg bez KDE

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Čtvrtek Červen 24 13:48:37 CEST 2004

Zdar.

Nedávno jsem si řekl, že by bylo milé mít nějaký frontend ke GPG. Z
těch, které jsem našel, jsem si nakonec vybral kgpg, protože mi
připadlo, že toho umí nejvíc, zejména pak připojit se na keyserver přes
proxy (s tím jsem u ostatních neuspěl).

Jenže kgpg startuje jako ikona v panelu KDE. A já používám Afterstep.
Takže po spuštění se mi objeví na obrazovce vlevo nahoře malá
neviditelná ikonka, ze které je vidět jen spodní lišta okna, a to
všechno je ukryto za wharfem, který musím vypnout, abych se k ní dostal.

Hledal jsem nějaký parametr, kterým bych při spuštění kgpg donutil
startovat v jiném módu (správce klíčů nebo editor), leč marně. Zkoušel
jsem ho pouštět s parametrem -geometry, abych tu ikonku alespoň dostal
jinam, zkoušel jsem přidat záznam do afterstepového souboru database,
ale oboje se projevilo až na nějakém tom následném okně. Ikona zůstává
stále bezpečně za wharfem.

Dá se s tím něco dělat? Tedy kromě přemístění wharfa, na jeho polohu
jsem si docela zvykl. Kgpg je 1.1.2, KDE 3.2.2, afterstep 1.8.11,
všechno z Debian Sarge.

--
Pavel Kraus
CAA CR