Problemy s nVidia GeForce FX 5500

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Čtvrtek Červen 24 17:42:55 CEST 2004

Dik za odpoved.

Mezitim jsem presel z XFree86 v4.2.0 na v4.4.0 a v te mi uz bezi driver
"nv", ktery mi v X v4.2.0 nebezel, protoze nedetekoval hardware. Driver
nvidia se chova stale stejne blbe.
Nicmene, se stala zajimava vec, po upgradu mi prestaly fungovat mrtve
klavesy a nektere klavesove zkratky <Alt>+neco (neco napr.: s, q, [, ]).
Taky mi pada font server pri pokusu pridat puvodni fonty do fontpath. Po
restartu rikal neco o nenalezenych encodings. Po uprave
/etc/X11/fs/config do puvodniho stavu se mi v KDE prestaly zobrazovat
fonty uplne. Misto nich byly jen ctverecky a pomohlo jen smazani
skrytych souboru s podezrele znejicim nazvem, ktery napovidal neco o
souvislosti s KDE a X.

Ted me nejvic tizi ty klavesove zkratky.

Pokud nekdo prispejete radou, budu rad.
Diky, Libor