Firefox a Thunderbird

Ivo Panacek ivop na jlabs.cz
Pátek Červen 25 13:24:01 CEST 2004

Tomas Hubalek wrote:
> Bohuzel nejnovejsi Thunderbird (0.6, tusim ze nejaka beta) mi ten
> user_pref("network.protocol-handler.app.http", "/usr/local/bin/ffox");
> radek pri kazdem ukonceni vymaze... :-(

No, mozna vase distribuce umi asociovat aplikace obecne
a thunderbird to umi pouzit. Kuprikladu Fedora Core 2 ma
v Menu "Nastaveni" polozku "Preferovane aplikace" a tam
lze Firefox zvolit. Ten mam instalovan z RPM (Dag Wieers)
a ten ma startovaci skript /usr/bin/firefox, ktery
se snazi poznat, zda firefox jiz bezi a dela presne
to, co popisoval kolega Krause. Jen jsem si v nem
prepsal new-window na new-tab.

--
S pozdravem
Ivo Panáček