OT: pozitie linuxu

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 25 18:07:56 CEST 2004

   From: Milan Toth <milan.toth na uctovanie.sk>
   Date: Fri, 25 Jun 2004 14:40:58 +0200

Zdravím,

   >    snazim sa vo svojom okoli o popularizaciu Linux-u a rad by som jeho
   > nasadenie podlozil dokazmy o jeho nasadeni. Rad by som vedel kde vsade
   > sa Linux pouziva (vlady, statna sprava, velke spolocnosti) ci uz na
   > slovensku/cechach alebo v zahranici. Dakujem za akekolvek informacie.

podle informací magazínu BusinessWorld (příloha ComputerWorldu, článek "Na
poštách máme Linux") společnost Česká pošta, s.p. používá operační systém
GNU/Linux na svých pobočkách v České republice.

Podle informací ze stránek České pošty
(http://www.cpost.cz/info/detail.asp?objID=800) se tedy jedná (resp. v roce
2002) jednalo o 3 407 lokalit.
--
Pavel Janík

panic("esp_handle: current_SC == penguin within interrupt!");
                  -- 2.2.16 drivers/scsi/esp.c