OT: pozitie linuxu

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Neděle Červen 27 13:32:01 CEST 2004

> bych to radsi
> >
> No, ja nevim, posta mi chodi spolehlive,
> balicek poslany jako "obchodni balik" povazuji
> za spolehlivejsi, nez ruzne dopravni agentury,
> u prepazek jsou na me hodni ...
>
> Ci Ti konkretne vadi?

Kdyz musim nekdy na postu, tak je to vetsinou otresne. Zazil jsem, ze
obchodni balik byl na ceste 3 tydny. Nikdo se k tomu neznal. Informaci,
kterou musi mit v systemu z nich clovek nedostane, protoze obsluha proste
nevi, jak to zjistit. To, ze porad pouzivaji papiry a rucne vypisuji cisla
OP a lidi se podpisuji do polorozpadlych archu, takze jen jedna z sesti
otevrenych prepazek je schopna vydavat zasilky a je teda u ni desna fronta a
u ostatnich nikdo, to me taky stve.

TNX