OT: pozitie linuxu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Červen 27 13:33:00 CEST 2004

Miroslav Kolombo napsal(a):

> No, ja nevim, posta mi chodi spolehlive,

No za dva dny :-)

> balicek poslany jako "obchodni balik" povazuji
> za spolehlivejsi, nez ruzne dopravni agentury,
> u prepazek jsou na me hodni ...

Hodní ???

Vystát frontu pak vám řeknou že je to jiné okýnko atd......

Štrachat se na poštu na kterou nejede žádná městská doprava (kterej
debil ji tam postavil bez rozumného spojení tomu bych dal zlatou medajly.)

Nemůžu tam se psem je to veřejné místo a psa jsem měl na vodítku u nohy
- jezevčík takže žádný vlčák a co se tam dělo Grrrrrr
přitom jsem tam v tu dobu byl pomalu sám.

Zajímavé že do muzea pes může :-) akorát byl problém v tom že zřízenec
nevěděl jakou prodat vstupenku nakonec prodal jako dětskou :-)

Naopak s dopravními společnostmi mám zase nejlepší zkušenosti dodají vše
v čas - dovezou kam si řeknu atd.....

PS. Přes poštu si už nenechávám nic posílat.

> Ci Ti konkretne vadi?

PS2. Další reakce směřujte do talk na linux.cz

|    ICQ    179223500                    |