Spamovani z yahoo.co.kr

jozo jozo na sattva.sk
Neděle Červen 27 21:34:42 CEST 2004

On Sun, 27 Jun 2004 20:02:03 +0200, Jafra <jaffra na jaffra.org> wrote:

> Pekny nedelni podvecer ...
>
> v poslednich par dnech mi zacli docela brutalne spamovat masinknu nejaci
> korejci ...
> za den cca 30.000 pokusu o poslani mailu .. a o rotaci logu radsi ani
> nemluvim, snazil jsem je zakazat ve FW, ale docela meni ip adresy a podle
> ripe nejsou vubec vedeni, tudiz rozsah se zablokovat jednoduse neda ...
> Mail, jez jsem jim poslal je v priloze vcetne casti logu.
> Nesetkal se s tim nahodou nekdo, pripadne nejaky navrh reseni, pls?
>
> Diky
> --
> [...]

Nieco podobne som mal, u mna bol problem vo web servery
cez web rozhranie sa spravy preposielali postfixu atd..
Nepomohli ani nastavenia FW ani postfixu, riesil som to cez
mod_security na web servery.

http://www.modsecurity.org/documentation/quick-examples.html

Jozo

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32