Restart Win sluzeb z Linuxu

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Červen 28 07:09:27 CEST 2004

Zdravim!

Bohuzel to neni presne to, co jsem potreboval.
Hned na zacatku manualu, v sekci o instalaci se pise nasledujici:

Servers Alive has the following requirements for installation:
1 Microsoft? Windows? 2000 (Professional or Server edition), NT?
(Workstation or Server edition), ME, 98, XP, and 2003.

Takze ...
Ale jinak to vypada na zajimavy kus kodu, jen ta licence mi neni cela jasna
(budu muset jeste prostudovat - az bude cas :-))) )

Pres ssh by asi bylo mozne reseni, zkusime, uvidime ...

Karel