mysql a nezabijejici se procesy

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Pondělí Červen 28 09:46:21 CEST 2004

A uzavíráte spojeni třeba v php skriptech?
Myslim, ze nedavno se tu něco podobného resilo.

S pozdravem,

-- Filip Flajšar

-----Original Message-----
From: Jaroslav Filip [mailto:filip na mits.cz]
Sent: Monday, June 28, 2004 9:22 AM
To: linux na linux.cz
Subject: mysql a nezabijejici se procesy

Dobry den!

Mel bych dotaz ohledne mysql. Mam FC2 (tu mam nainstalovanou jako upgrade
RH9) a mysql verze 3.23.58-9. V konfiguracnim souboru /etc/my.cnf mam
nastaveno toto:

[mysqld]
datadir=/var/lib/mysql
socket=/var/lib/mysql/mysql.sock
set-variable    = max_connections=500
set-variable    = interactive_timeout=180  (toto jsem snizoval)
set-variable    = wait_timeout=180 (toto jsem snizoval)
default-character-set=latin2

[mysql.server]
user=mysql
basedir=/var/lib

[safe_mysqld]
err-log=/var/log/mysqld.log
pid-file=/var/run/mysqld/mysqld.pid

Po upgradu RH9 na FC2 se mi stava to, ze mi po case zustane viset tolik
procesu, ze server pri dalsim pokusu o pripojeni zahlasi: Too many
connections ... Hral jsem si s nastavenim wait_timeout a
interactive_timeout. Nakonec jsem u nich nastavil 180s. Kdyz jsem to
zkousel, tak vse fungovalo, jak melo .. tj. procesy s hodnotou Time vyssi
jak 180 jsou zabijeny. Ale po case to zase prestane fungovat. Nevite nekdo ,
co s tim? Pravidelne to prestane fungovat tak jednou za den.

Vim, ze by se to dalo castecne resit tim, ze by se pro spojeni na databazi
pouzivalo pouze persitentni spojeni, ale je to webhostingovy server a toto
uzivatelum nemuzu naridit :o(

Diky za kazdou radu.

Jaroslav Filip