Instalace Linuxu do stroje bez grafiky a klavesnice

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Pondělí Červen 28 10:10:11 CEST 2004

On Sat, 26 Jun 2004, Jirka Kubik wrote:

Zdravim.

> mam nasledujici problem ... Dostal se mi do rukou prumyslovej
> pocitac v 1U rack casu. Je v tom deska s P3 procesorem, SO-DIMM
> ramkou, 4 Ethernet portama a jednim seriovym portem. Na desce
> je dal slot pro Compact Flash kartu a IDE radic. Neni tam radic

Skusali Ste, ci bios toho pocitaca pouziva seriovy port na komunikaciu? Ked
som instaloval Altix, mal som podobny problem. Nastastie tam bios plne
fungoval cez seriovy port, takze som sa dostal do EFI a spustil instalaciu.

				jano