MDK 10.0 a vypalovani z graf. programu

Ivan Bibr bibri na mandrake.cz
Pondělí Červen 28 11:56:45 CEST 2004

On Sun, 27 Jun 2004, Libor Kuffa wrote:

> Hezky den,
>
> po instalaci MDK 10.0 (koupena 5-ti CD verze) se objevil zvlastni
> problem - pokud spustim K3b, X-CD-Roaster nebo Gnome-Toaster, system po
> cca 1,5 vteriny jde do kytek a podle toho, co stihne vypsat
> X-CD-Roaster, shori na detekci SCSI vypalovacky. Kdyz se stihnu prepnout
> do konzole, uvidim stranku vypisu koncici:
>
> <0>Kernel Panic: Fatal exception in interupt
> In interupt handler - not syncing

 Dobry den,

 jedine co mne napada je, ze se ty programy snazit nahrat jine moduly nebo
sahaji tam, kam nemaji. S k3b mam takovou zkusenost, zmizelo to, kdyz jsem
provedl nastaveni tak, aby neprovadel autodetekci (k3bsetup). Vydal bych
se timto smerem...

S pozdravem

			Ivan Bíbr

--
  Mgr. Ivan Bíbr                        bibri (at) mandrake.cz
  					http://www.mandrake.cz