SW pro generovani galerie fotek

Simeth, David David.Simeth na skoda-auto.cz
Pondělí Červen 28 14:14:51 CEST 2004

> [...]
> - moznost textoveho komentare ke snimku (at uz externe
> zadaneho v samostatnem         souboru nebo precteneho z JPEG
> komentare nebo EXIF komentare)
> - snadna lokalizace (nejlepe jiz hotova) -- aby v HTML
> strankach nebylo
>         "Previous" a "Next", ale ceske ekvivalenty
> - moznost specifikovat charset uvnitr HTML stranky (nebo
> aspon natvrdo tam
>         mit UTF-8)
> - generovane HTML by melo byt co nejcistsi
> - program by mel mit OSI certifikovanou licenci
> - program by mel bezet na Linuxu nebo jinem UNIXu.

Zdravicko :)

Taky jsem tokoveho neco hledal a nenasel:)
momentalne pisu prvni verzi v perl pak ji odladim a prepisu v C(znate to jak
to chodi)
ale presne stejnou vec sem hledal cca 14 dni. momentalne mam hotove
vyslopani exif dat
z jpg souboru generovani nahledu a pracuju na (inteligentnim) stromevem
generatoru:)

Zdravi D.

> 	Na freshmeatu je asi 10^6 polofunkcnich aplikaci,
> vetsinou v PHP :-(
> Docela zajimavy mi prisel swiggle
> (http://homepage.univie.ac.at/l.ertl/swiggle/),
> ale jednak zda se nezobrazuje kompletni EXIF info, a nema

Toto  jsem nasel a padalo mi to na fotkach bez exifu??? ale jen nekterych
???