paleni DVD

Cyber-Duracel cyber na irix-servis.cz
Pondělí Červen 28 15:30:18 CEST 2004

Peter Surda wrote:

> Ja palim len pre linux, takze neviem naisto, -J ale urcite vytvori UTF-16
> (windowsovska specialita) a pomocou nejakych --input-charset by sa to malo dat
> nastelovat spravne.

> S pozdravom,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

Taki tu znakovou sadu jsem dal dohromady, ted jen uz posledni problem,
kdyz growisofs reknu kde si ma brat soubory tak vzdy vynecha nejvyssi
root napr.data/ kde je data/prvni/neco1....neco3344 na DVD mi nasype jen
neco1......neco33344 a jak ho mam presvedcit aby to tam dal i s tim
nadrazenym adresarem (prvni) ?? Mozna je to parametr -root ale nejak
jsem to uplne nepochopil

Diky Petr