SW pro generovani galerie fotek

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Červen 28 15:35:03 CEST 2004

Jan Kasprzak wrote:
>         Pruzkum verejneho mineni: co pouzivate a co byste doporucili
> za SW pro generovani galerie fotek (fotoalba)? Chtel bych aby to melo
> pokud mozno nasledujici vlastnosti (podle dulezitosti odshora dolu):

Ja jsem hledanim takoveho programku stravil skoro cely minuly patek
a bylo to dost zoufaly.

Obvykle ty softy vyzaduji spoustu perlovskych modulu, javu a nekdy
dokonce i sql server.

Nakonec jsem skoncil i JIGL (http://xome.net/projects/jigl/).
Na prvni pohled jednoduchy programek v perlu, ale umi dost
veci a k zakladnimu behu potrebuje jen ImageMagic. Je pod GPL.

pk