Titulky Windows 1250 Mplayeru

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pondělí Červen 28 16:22:27 CEST 2004

Petr Maršák wrote:

> Zdravim vsechny,
>  vim ze se to na internetu omila vse dokola, ale jiz asi mesic
> laboruji a hledam reseni na zobrazovani titulku ve formatu Win-1250 v
> mplayeru (v jeho GUI nadstavbe).
> Uz jsem snad zkusil vse co jde od nastaveni a stazeni specialnich
> fontu po ruzna nastaveni.
> Nechci problem resit konverzi titulku ve specialnim programu (to
> umim), rad bych aby Mplayer zobrazoval spravne titulky ( misto _
> zobrazovat ž,š,č,ě...).
> POradite mi nekdo jak na to?
> Diky moc.

Tak s tymto problemom som sa potykal uz davno. Ale nechcem byt na vas
zly, ale skusali ste pouzit font pre win1250 priamo zo stranok mplayeru?
Mne to tento problem vzdy vyriesilo. Problem obcas nastava ak si
nahodite tento font a ejhle dostanete sa k titilkom, ktore by blbou
nahodou boli iso8859-2, ale vzdy zafunguje tato pesnicka s obmenenymi
slovami a fontom pre iso...
Snad sa z toho vyhrabete 8-), mne toto zafungovalo naozaj vzdy.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG