skarede ceske znaky pri exportu z OO do PDF

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Červen 28 19:38:42 CEST 2004

   From: Petr Zapadlo <zapadlo na melzer.cz>
   Date: Mon, 28 Jun 2004 16:04:30 +0200

Ahoj,

   > jistou dobu uz pouzivam export do PDF z OO (momentalne verze
   > 1.1.1). Do nedavna to bylo bez problemu.  Ted jsem narazil na to, ze
   > ceske znaky jsou v PDF jako kdyby z jineho fontu, vetsi, proste tam
   > vubec nepatri. Pouzitym fontem to neni, protze at pouziji Times nebo
   > Courier, je to stejne.

můžeš někde vystavit nějaký vzorový dokument v sxw, výsledném PDF a pro
jistotu i v PostScriptu (tisk do souboru)?

   > Doba ve ktere to prestalo fungovat je preinstalace z FC2 na
   > Gentoo. Cestina mi v Gentoo chodi normalne jen tohle me dostalo.
   > Google mi zadnou srozumitelnou odpoved nenabidl.

Pokud si dobře pamatuji, někdo stejný problém řešil i v IssueZille
a nakonec to dopadlo tak, že chyba byla v Gentoo. Ale nejsem si 100% jistý.
--
Pavel Janík

This is a Linux company. On a quiet night, you can hear Windows reboot.
                  -- Dennis Olsson in private e-mail