Problem kppp v Suse 9.1

Štěpán Komárek skomarek na tiscali.cz
Pondělí Červen 28 20:22:44 CEST 2004

Dne po 28. června 2004 19:09 Jan Beitl napsal(a):

> a  hlaska : Nemate dostatecna přístupová práva k /usr/sbin/pppd
> a jeste Prosim ujistete se, ze vlastnikem kppp je root a ze je
> nastaven SUID bit. At to kontroluju jak chci tak mi v pravech obou
> souboru vychazi, ze vlastikem root

Na spustitelném souboru kppp (cesta je tuším /opt/kde/bin/kppp) nemáte
nastaven SUID bit. To zaručí, že program Kppp má práva root. Změňte to
v právech k souboru. Vlastnická práva jsou něco jiného.

> Dale pak pokud v kppp nastavim vse pro pripojeni a pokusim se
> pripojit tak mi to napíše :
> pppd daemon neocekavane skoncil, stavovy kod po ukonceni 2

Chybí soubor /etc/ppp/peers/kppp
Je to obyčejný textový soubor. Vložte do něj toto:

plugin passwordfd.so
#
noauth

Důležitý je tuším jen první řádek, ale nevím již jistě.

--
Štěpán Komárek