Prenos vetsich souboru pres mail.

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Červen 28 21:40:03 CEST 2004

On Mon, Jun 28, 2004 at 07:41:01PM +0200, Jan Houstek wrote:
> On by to ani nemusel byt bittorent. Mailova GW by ty velke prilohy (klidne v
> obou smerech) mohla ulozit na mistni FTP/HTTP server a nahradit je URL s
> nejakym komentarem (jako je velikost souboru, duvod, proc byl nahrazen
> odkazem, nejaky ten kontrolni soucet ci podpis a doba, jak dlouho bude k
> dispozici ke stazeni).
Toto je podla mna uplne super napad. Casom to skusim naprogramovat.

> Ale fakt si myslim, ze by bylo ucelnejsi naucit uzivatele pouzivat vhodne
> nastroje. Pokud nedokazou pochopit ani FTP klienta, jak si myslite, ze se
> vyrovnaji s faktem, ze z lokalniho MUA jim velke soubory posilat jde a z
> webmailu na seznamu ne?
Ked ma zamestnanec firmy ucet na seznamu tak je to jeho problem a nie
administratorov.

> -- Honza Houstek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler