skarede ceske znaky pri exportu z OO do PDF

ojo na force.sk ojo na force.sk
Úterý Červen 29 02:11:16 CEST 2004

Dňa Monday 28 June 2004 23:11 Petr Pisar napísal:

> Pridavam se se stiznosti. SuSE 8.1 OO-1.0 distribucni bez problemu,
> 00-1.1 nedistribucni popisovany problem (hackovane znaky jsou vetsi uz
> pri tvorbe PS). Na jinem pocitaci zaklad SuSE 8.1 (jinak hodne ohnuty
> pres koleno) OO-1.1, OO-1.1.1, 00-1.1.2 bez problemu. Mam dojem, ze
> chyba bude v TT fontech. Na pocitaci, kde to zlobi nejsou zadne rucne
> pridavane TT fonty.

Mal som podobny problem (napriklad s pismenom č), ale pri tlaci. Bolo to
sposobene tym, ze pri 'Generic printer' bola povolena zamena pisma. Konkretne
to blblo ked mi 'Times New Roman' nahradil 'Times'om. Mozno to niekomu
pomoze.